Wycieczka

Pełni wrażeń, uśmiechnięci i w komplecie wróciliśmy z wycieczki organizowanej w ramach programu ,, Poznaj Polskę”.

W jej trakcie zobaczyliśmy w Kopalni Soli w Wieliczce- wykute w soli piękne komory, niesamowite podziemne jeziora, majestatyczne konstrukcje ciesielskie i unikalne solne rzeźby. Pokonaliśmy blisko 3 kilometry krętych korytarzy, i zeszliśmy na głębokość 135 metrów pod ziemię. Zobaczyliśmy wspaniałe maszyny i narzędzia górnicze.

Następnie udaliśmy się do Ojcowskiego Parku Narodowego by zwiedzić
z przewodnikiem Dolinę Prądnika, Zamek na Pieskowej Skale, zobaczyć Maczugę Herkulesa i Bramę Krakowską. Zeszliśmy również do najsłynniejszej jaskini Ojcowskiego Parku Narodowego - Jaskini Łokietka.

Drugi dzień to zwiedzanie Krakowa. Zwiedziliśmy: Rynek Główny, Kościół Mariacki, Sukiennice, Collegium Maius, Wawel-groby królewskie, Reprezentacyjne Komnaty Królewskie, Dzwon Zygmunta, W południe wysłuchaliśmy hejnału z wieży mariackiej. Nie zabrakło również czasu na to, by kupić pamiątki, zjeść obiad czy lody. Po tak intensywnych dniach, zmęczeni, ale szczęśliwi wróciliśmy w godzinach wieczornych do Czarnegostoku. Mamy nadzieję, że ten wyjazd na długo pozostanie w pamięci naszych uczniów i już myślimy o następnym.