"moje drzewa"




To tytuł wystawy, którą przygotowano w naszej szkole dzięki uprzejmości Pani Reginy Smoter Grzeszkiewicz, autorki zaprezentowanych zdjęć. Zdjęcia przedstawiają drzewa na tle krajobrazów, pojedyncze okazy, ale również ich skupiska, fragmenty, dziuple w drzewach, powyginane gałęzie.
Wykonano je w różnych porach roku. Fotografia to kolejna z pasji Pani Reginy, którą głównie znamy jako poetkę, regionalistkę i autorkę opowiadań. Uczniowie z zaciekawieniem oglądali wystawę, również rodzice nie przechodzili obok niej obojętnie.

1 komentarz:

  1. Witam mój kochany Czarnystok. Miło mi czytać, że "moje drzewa" tak bardzo zaciekawiły, a może i zainspirowały do zajmowania się tego rodzaju fotografią uczniów szkoły, która ukończyłam wiele lat temu. Serdecznie pozdrawiam.

    regina Smoter Grzeszkiewicz

    OdpowiedzUsuń